_Anonimdenim Haftadayım eğer bebeğin kalbi dursa leke gelıyor mu anlayabılıyor muyuz ? İçimde sureklı korku sıkıntı var düşüklerim olduğu için 😥 gıdemıyorum hastaneye bazı nedenlerden dolayı
Churcill _Anonimdenim her zaman belirti olmayabilir. Ama kötüyü düşünmeyin Allah büyük bebeklerimizi bizlere bağışlasın 🙂 hiç bir günün garantisi yok çünkü
MrsBalkay _Anonimdenim Sağlık ocağında kalp atımını dinleyebiliyormuşuz ben de yeni öğrendim. Sanırım bu düşünceyi hemen hemen her gebe yaşıyor. Rabbim hepimize sağlıklar kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah
Churcill MrsBalkay sağlık ocaklarındaki cihazlar çok iyi değil diye biliyorum duyabilmeleri için bebeğin kalp atışlarının güçlenmesi lazım