Bence siz bekleyin benim de mesela 6+5 de bebek daha oluşmamış dediler başka doktora gittim aynı gün o da oluşmuş dedi kalp atışı da var dedi 8. Haftada kalp atışı cılız duyulabilecek gibi değil dediler hep diyolar yani bi şeyler ama şükür 16 haftalık olduk inşallah yaşayacak ömrü vardır senin bebişininde