Merhaba hanımlar 9 haftalık hamıleyım önceden düşüğüm var ama hastaneye gıdemıyorum çocuğumu bırakacak kımse yok etrafım da oğlum 2 buçuk yaşında ve kalabalık ortamlardan fazlasıyla rahatsız olan bir çocuk hayatta ultrasyon olayını onla yapamam kıyametı koparır 😥 eşim de çalışıyor ne yapsam hıc bılmıyorum