Derin_melis Anneler gunaydin😍🤗 28 haftalık hamileyim dünden beri kasiklarimda sancı ağrı oluyor sizce normal mi adet olucakms gibi hissediyorum kendimi bide yürürken üst bacagimda ağrı üstüne bastıkca ...abartiyormuyum acaba szede sormak istedim bnm gibi olan varmı böle bişey başına gelen
Deletedmom15257 Derin_melis yok doktora gitme gerek bu haftalarda hem yalancı şancı hemde gerçek şancı olabiliyor onu anlamak için doktora gidip bakmanız gerekiyor
zynpnil Bende tam bununla alakalı açılmış post var mı diye bakıyordum bende 24. Haftamdayım dün işyerinde oturduğum yerden kalkarken birden karnımın alt kısmına kaşığıma bir sancı oturdu dolanırken rahatlıyor sonra oturup kalkınca tekrar başlıyordu yaklaşık yarım saat sonra falan geçti. Sabahta üzerimi giyinirken oldu ama o kısa sürdü. Gecede sağımdan soluma dönerken karnıma kramp girmiş gibi hissettim acıdı bayağı ama hemen geçti. Bende anlam veremedim evham yapıp sürekli doktora gitmekte psikolojik olarak çok yoruyor. Yine de bugün doktoruma bir sorucam.
Derin_melis zynpnil aynısı bndede var yalancı sancı demişler. Haftaya benmde kontrolum sürekli hastaneyede gtmk istemiyorum
zynpnil Şimdi biraz internetten de baktım bu haftalarda aynı şikayetleri yaşayan çok kişi varmış. Kasların gerilmesi genişlemesi gaz sıkıntısı falan olabilir diyorlar. Kusma mide bulantısı ateş titreme eşlik ediyorsa hemen doktora danışın yazmışlar. Zaten mantıken içerde büyüyen bir bebek bar genişleyen bir karın iç organlara baskı idrar torbası bağırsaklara baskı aslında olmaması ilginç olur düşününce ama insan korkuyor işte anneler gerçekten cennetlik 😔
Derin_melis zynpnil gerçekten öle canım bide besiz doğuran var bide 🤗 rabbim herkese kolaylık versin maddi manevi annelik çok zor