yesim-1 İdrar koydum 1 dk içinde hafif karattı gibi oldu Gözlerim kör oldu bakmaktan teste sizde bakın görüyor musunuz aynı test başına gelen var mı ilişki sonrası 14. Günüm daha adetime 10 gün var adet sonrası tek ilişki oldu
Kyy01 yesim-1 gözükmüyor ikinci cizgi zaten erken gününün geçmesini bekle kendini yipratirsin hakkında hayırlısı olsun
Melisaasa Gördüm ben evet var ama acele etme bence ya gecikmeni bekle boşuna hem strest hemde testlere para boşver doktor bile gecikmeden sonrası önemli diyor
Meryemtolga _Anonimdenim ilk hamileligimi 10 gun kala kaset test ile öğrendim 🥰 silik cizgi ile sonra gittim erken gebelik testi aldim cok net iki cizgi çıkmıştı.
Dilaa63 Gebelik olsa bile şu an çıkmaz ki ben de gebeliğimi bu kaset testten öğrendim ama adetim 4 gün geçmişti ve silik çizgi çıkmıştı. Acele etmeyin umarım o iki çizgiyi net bir şekilde görmek nasip olur 🙏
Yenigebe12 Merhaba umut vermek için değil ama bende adetime 1 hafta kala bu testi yaptım tek çizgi çıktı banyodaki çöpe attım ardından 1 hafta sonra adet günümde adet olmadım ve yeniden test yaptım ancak bu kez erken genelik testlerinden yaptım ve çift çizgi çıktı ardından aynı gün banyodaki çöpü boşaltmak isterken ilk yaptığım testim 1 hafta içinde çift çizgiye dönüşmüştü sonradan çıkan sonucu dikkate almayın diyorlar ama bir hafta sonraki testlerim çift çıkınca merak edip baktığımda oda çifte dönmüştü ve şuan gebeyim 😊
yesim-1 Yenigebe12 anladım canım sağlıcakla doğur inşallah bakalım bende ne olacak valla 2 kızım var zaten bu da olursa 3 olacak benimde 🥰 yine de insan hryacannlanıyr
Blackkcat yesim-1 hayal gibi bir şey görüyorum bende,adetime 8gün kala benim de 2.çizgi belirmişti,benimde tek sefer sürpriz yumurta oldu bugün kan verdim bekliyorum sonucu,Sat 20Haziran
yesim-1 Blackkcat ay yaz burdan canım çok merak ettim şimdi bende böyle devam ederse pazartesi kan vercem adet günüme kadar beklemicem sanırım