Merhaba anneler.Dün kontrolümüz vardı 34+5 yüksek tansiyondan dolayı bebeğin kilo alımı yavaşlamış 2200 gram.Hala tansiyonum yüksek seyrediyor.Doktor 36-37 arası alalım dedi bu tansiyonla beklemenin anlamı yok dedi yani 1 haftaya alacaklar.Hatta böyle yüksek seyretmeye devam ederse hemen gel alalım dedim küveze girer mi sizce ?