Aramızda 1 gün var😄 Biz de 112 günlüğüz🥰 İlaç kullanmıyorum ama mide bulantısı bende de devam ediyor. Beyaz leblebim yanımda her midem bulandıkça atıyorum ağzıma bir tane. Aşermelerim hiç olmadı ama atada canım çook hamurişi çekiyor. Pişirsem yiyemem ama öyle ilginç😄 canımın çektiği şeyleri pişriince yiyemiyorum sonra