Sezaryen oldum 3 gün önce ve sütüm 2. Gün aktı bir meme süt geliyor bir meme de içi dopdolu ama akmıyor ne yaptımsa olmuyor herseyi denedim sütüm içerde dolu ama gelmiyor ne yapmalıyım ne olacak acaba memeleriminde ucu yok zaten bebegime sütü sağıp biberona koyuyorum oda emmiyor .
Yaptıklarım. Masaj
Sıcak suda tutma ve birlikte masaj
Pompa ile sıkma beraberinde masaj
Başka bir bebeğe emzirmeye çaliştim tutmadı