Tugbazdmr Bebeğinizin ismine ne zaman karar verdiniz ve nereden esinlendiniz ? Biz eşimle anlaşamadık cinsiyeti de çok geç öğrenmiştik zaten 7.5 aylıkken kura çekerek karar verdik. 3 olan kazandırdı “Umay” çıktı kuradan eşimin istediği isimdi 🥰 şimdi kızımızı bekliyoruz. ❤️ haydi sizin hikayeniz ne yorumlarda buluşalım. 🌸
minikmucizeemaak Tugbazdmr Bizim evlenmeden önce hayalimizdi Atlas ismini çok beğeniyordum ilk Gülben ergenin oğlunda görmüştüm, birden çok yayıldı sonra ama vazgeçmedim, Asil ismini de çok seviyordum arkadaşımın yeğeninin ismiydi. Bizde Asil Atlas koyacağız 💙🥹
Sinemenem Tugbazdmr Beren ♥️ İlk duyduğumda çok hoşuma gitti ve şuan çok popüler eşimde tamam dedi direk o şekilde karar verdik
Yenibirannee Tugbazdmr arkadaşım vardi kizinin ismini Elisa koymuştu ve ben o an aşık oldum o isme 🤣 daha cinsiyeti bile belli degilken kızım olursa Elisa Elif koyacağım demistim 🥰
Serenn16 Tugbazdmr sevgiliyken bulmuştuk erkek ve kız isimlerini şimdi oğlumuz olucak isminin birini değiştirip o şekilde Göktürk Barlas koyduk birini eşim seçti birini ben 😊
zulosyazici Anlamı çok güzel olduğu için, ve her ikimizde bu ismi çok sevdiğimiz için daha bebeğimiz bile yokken oğlumuz olursa Kıvanç koyacağız dedik.Erkek ismi çoktan hazır. Henüz 7 haftalığız, kız olursa düşüneceğiz 🥹
Sevd_A Aybars Selim koyduk 🩵4 aylıkken karar verdik eşim istedi kız olsaydı ben koyacaktım 🥰Aybars ismini duyuyordum hoşuma gidiyordu Selimde babamın ismi 🩵
cahillesohbetikestim Tugbazdmr ilk oğlumun ismi Muhammed Alparslan eşimle taa fi tarihinden kalma bir kpss sınavına çalışırken sultan Alparslanın isminin Muhammed Alparslan olduğunu öğrendik ve o an oğlumuz olursa adı Muhammed Alparslan olsun dedik şu malum diziden sonra baya bir artsa da vazgeçmedik hiç. 🥰😋🐺🦁❤ İkinci oğlumun ismini de bir Türk hükümdarı olsun diye Metehan dedik sonra da abimiz e uygun olsun diye Arslan ı ekledik. Sonuç olarak Metehan Arslan oldu 🥰😋🐺🦁❤
Merveeemsiii cahillesohbetikestim kızım olursa Mısra SU ya da Kumrunaz istiyorum Oğlumuz olursa Atlas Karan ya da Barlas Karan cinsiyet belli olsun karar vereceğiz 😍
Papatyamoms Tugbazdmr oğlumun ismi diriliş Ertuğrul’dan geliyor 😂 daha pıyasada yokken babası cok ıstıyordu 😂 Şimdi bir kızımız olacak nasıpse netleştirmeye çalışıyoruz 🤲🏼😍
18122022 Tugbazdmr eşimin ismi oğuzhan ortak kararla bizde ona yakın bisey koymak istedik nasip olursa batuhan koyucaz son 1 ayımız kaldı💙💙
gunesinannesi_ Tugbazdmr eşimle sevgiliyken bana video göndermişti kızınız olursa adını ne koyarsınız diye ikimiz de aynı anda Öykü yazdık çok seviyordum o ismi diğer ismi de ben ailemin tek kızıyım annemle benim güneşli kolyelerimiz var birbirimize sürekli güneşim diye hitap ediyoruz anneme demiştim bir kızım olursa ismi Güneş olcak diye o yüzden Öykü Güneş yani hep belliydi kızımın ismi üçüncü güneşli kolyemiz de anneannesinden hediye olcak🥰
Gonuel49 Tugbazdmr bizim 4 yıldır çocuğumuz olmuyordu çok bekledik bu anı gerçekten. Bir gün eşim araba kullanırken dua dinliyormuş çok içten Bi şekilde istediği Bi iş vardı ilk önce hayırlısıyla bu işi nasip et diye dua etmiş ardından bide hayırlı evlat nasip et bize Allahım erkek olursa adını Muhammed koyacağım demiş. Aradan 2 dk geçmeden istediği iş yerinden mail gelmiş 2. Görüşme için. 5 gün sonra da benim hamile olduğumu öğrendik. Sonuç erkek bebeğimiz olacak adı da Muhammed Emir ❤️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲 Bizlerde sağlıkla yavrularımıza kavuşalım 🤲 hakkınızı helal edin uzun oldu 💞
Nurrrrrrr06 Biz de Kerem Asaf koyacağız nasip olursa . Cinsiyeti belli değilken seçtik. Keremi benden Asaf ı eşimden . Hem isimlerimizin baş harflerinden başlıyor 😍❤️ anlamı güzel olan ve kuranda güzel anlamda geçmesine özen gösterdik
rahomo Ben bir kızım olursa hep Hifa koyacak demiştim eşimle evlendikten sonra çocuğumuz olursa eğer isim olarak bunu belirttim tamam demişti oda hep oğlum olursa Ensar koyarım demiş bu şekilde daha çocuk yokken düşünmüştük şuan 8 haftalığız isimlerde kararlıyız cinsiyetimiz belli değil. Birde ikiz olma olasılığımız vardı onun için bile isimlerimiz hazırdı Vefa-Deva olacaktı nasip diyoruz herkes sağlikli bir şekilde alsın kucağına yavrusunu.
cansbade rahomo ikiz olursa deva ve hifa çok daha güzel olur bence sadece bi fikir hem istediğinizi koymuş olursunuz 🌸
Aecer Tugbazdmr Eşim koyu Galatasaraylı, doğumum da ağustos ayında burcu aslan olacak. O yüzden ismi de Aslan olacak oğlumun 🥰
Deryackmak Aecer benimde ağustosta doğumum ve benimde oğlumun adı aslan olacak babamız böyle istedi çok mu aslan bebek oldu diye düşünmüyor değilim kime baksam aslan koyuyor adını😊😊