Kızlar ben 33. Haftadayim midemi usuttum galiba afedersin ishal var baya birde bulantı iki kez çok ogurerek kustum bebeğe zararı olurmu ya bende okadar öğurmek istemezdim ama engel olamadım maalesef bebeğe Bir zararı olur diye korkuyorum mide ağrım da var usutmusum