mbs44_16 Kizlar prilam 3 tane iciyorum ama aksamustu 6 7 den sonra ogurmeye basliyorum ve bazen kusuyorum. 4 tane icen var mi dr icebilirsin dedi ama bilemedim
yesilkahve mbs44_16 ben 19+3 deyim hala öyle içiyorum. Yatmadan önce iki tane, öğlen bir de bir tane, akşam üstü yedide bir tane daha içiyorum. Prilamsız asla duramam zaten 🤦🏻♀️
Elifdeva mbs44_16 ben 3 tane iciyodum ama dr 4 taneye kadar icebilirsin idrarla atiliyo bi zarari yok demisti
Ygmrcylin Ben ilk zamanlarda yatmadan önce 4 tane alıyordum bazen 4 almama rağmen yine de kesmiyordu bulantımı ama 4. Aylara doğru azaldı bende düşürdüm 3,2,1 dıye şimdi 7 aylığım 1 tane alıyorum yeterli
mbs44_16 yesilkahve yaa bende oyle yapayim bari. Ben yemek filan yapamiyorum 3 haftadir annem yapiyor ama oda ne zamana kadar bizde kalicak farkli sehirlerde yaşıyoruz
yesilkahve mbs44_16 benimde öyleydi annem uzakta ama kaynanamla aynı yerdeyiz. Son üç haftadır kendim yemek yapıyorum onun öncesinde yani iki buçuk ay falan kaynanam yaptı eşim gidip ondan alıyordu yemekleri😄 yemek yapmayı geç eşim o yemekleri ısıtınca bile kusuyordum. Şimdi şimdi daha iyiyim haftamda ilerlediği için herhalde toparladım biraz. İnşallah sen de toparlarsın Allah yardım etsin bulantı kusmak çok beter şeyler 🤦🏻♀️
mbs44_16 yesilkahve bende ayni sekildeyim yemek ismini duyunca bile midem kalkiyor cevremde boyle olanda yok bende psikolojik olarak boyle oldugumu dusunmeye başlamıştım demekki yalniz değilmişim 😂
yesilkahve mbs44_16 yok yok yalnız değilsin, ben ilk hamileliğimde de böyleydim ikincide yine aynıyım 😅 yine şükredelim doğuma kadar böyle devam edenler var ya Allah korusun çok zor