Kızlar pek anlamam tansiyon ölçümlerinden 2 gündür şakaklarım ağrıyordu bugün kahvaltıdan sonra anneme tansiyonumu ölçmesini söyledim 12/9 çıktı. Geçen hafta hastanede bana gebelerde 9/6 veya 10/6 olması gerek gebelerde demişti hemşire endişe ettim. Tok karnına ölçtüm bu arada. Siz ne diyorsunuz ??