anneoluyoruuumm16 merhaba, benim de 30’lu haftalarda su fazlalığı sorunum vardı ne yazık ki. Doktorum sebebinin ya bebeğin sindirim sisteminden kaynaklı olduğunu ya da benim fazla karbonhidrat, şeker tüketmemden kaynaklı olduğunu söyledi. Doktorum perinatolog detaylı muayenemi kendisi yaptı o nedenle bebekte bir problem yok, beslenmende iki hafta sadece dikkat et, ekmek, makarna, şeker vs asla tüketme, yeşillik be protein ağırlıklı beslen bakalım düzelecek mi dedi ki sebebi de ben bu gıdaları tükettikçe şekerim çıkıyor, benim şekerim çıktığında bebeğimin de çıkıyormuş ve bu da fazla çiş yapmasına sebep oluyor, suyu artıyormuş. Asıl problem ise anne karnında şekere alıştığı için doğduktan sonra anne sütü ile bu şekeri karşılayamadığımda oluyormuş 😔 1 haftada su normale dönebilir demişti doktorum, bir hafta dikkat ederseniz eminim normale dönecektir ama olur da gebelik şekeri çıkarsa zaten hep bu şekilde beslenmenizi ister muhtemelen doktorunuz 🙏🏼