yyssmmnn
Merhaba kızlar bugun 21 hfatlık oldum ve ıkı gun önce kzıım olucagını ögrendım detaylıda bu haftada evlılıkte 4 yılımız biticek ayrılmalar barısmalarla çok süper bir evliliğim geçmesede kaynanamyüzünden aslında çok içimden gelerek anımsadığım bir gün değil zor Zamanlar boşanma aşamaları vss yasattıkları için ama kzıımın hatrına bir adım bundan sonrası için güzel günler adına birşeylwr yapmak istiyorum ama fikrinize ihtiyacım var ve hamılelıgım birazda riskli geçiyor şimdiden teşekkür ederim fikirleriniz için 😘