Merhabalar, bizim de toxoplasmamız ıgm de ıgg de pozitifti. 15. Haftada öğrendim ancak ben sonradan bulaş olmuş ve bildiğim ladarıyla en aızından tokso da küçükken geçme ihtimali daha dğşük biz 19. Haftada amniyosentez yaptırdık ve bebeğimize geçmediğini öğrendik suanda da spiramisin kullanıyoruz. Gebeliğimiz iyi ilerliyor çok şükür. Çok zor bi süreç maalesef. Bilinmeslikler. Hemen antibiyotiğe başlamanız lazım. Bizim ilkögittiğşmiz doktor hemen başlatmamıştı aviditeyi bekledi ama ikincş doktor hemen başlattı sonucu beklemeden iyi ki de öyle olmuş. Bizim sonucumuz çıkmadan da kontrollerde bakteriyle alakalı bir bılgu yoktu. Bebeğe geçmiş olsa bi bulguya sebebiyet verir demişlerdi