Serife1992 Herkese merhaba bu sabah sağ tarafımda bi agrıyla uyandım acaba sizdede oldu mu bu aylarda kasılma gibi bir agrı
Minnakelifim Serife1992 dün gece benimde karın agrim oldu ve catı agrım oldu alt tarafim resmen sızlıyodu dogurucam sandim ama yok bekliyoz bakalim
ayazozgee Benimde aynı şekilde dün gece oldu ve bu sabah yine karin ağrısıyla uyandım☹ 9+6 gebeyim bu normal mi sizce kızlar
Lilaalya ayazozgee o haftalarda bebek iyice yerleştiği için ağrı yapıyormuş sıkıntı etme birşey olmaz Allahın izniyle
Serife1992 Kızlar benim iki aylık olacak nerdeyse ama böyle kasılma gibi bir agrı sağ tarafım batıyor sabahtan beri normal mi
defnekrmn Serife1992 doktorunla konuşmalısın bunun için belki sana magnezyum ilaçı verebilir. Benimde agrılarım var 17+3 üz doktorum magnezyum verdi agrıdan gece uyuyamıyordum Suan düzenli olarak içiyorum faydasını gördüm