xbebegimx 24 haftaligim Nidicard ve progestan fitil kullaniyorum buna ragmenn gun icinde 3 4 kez bebek toplaniyor kasilmam oluyor doktor verecegim en son ilaci verdim dedi nidicard kullanip ise yaramayan var mi ya da bana mi etki etmedi anlamiyorum🥺
Azeri2023 xbebegimx kasılma olması zararlımı ? Bende 16 haftalık oldum ve bendede oluyo günde2-3 kez, doktoruma söylemelimiyim ? Korktum şimdi
Happy20 xbebegimx benimde karnımin alt kısmında ağrı oluyor e gündür kaslarım açıyor gibi özellikle sağa sola dönerken oluyor acile gitsem birşey ederler mi nts koyup gönderirler diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım
xbebegimx Azeri2023 nst baglandim sanci cikmadi ama agrim gorundu usgden her ihtimale karsi doktoruna danis canim . Bebek mi toplaniyor sende de
xbebegimx Happy20 bnde ilk acile gittim yalanci kasilma diyip magnezyum verdi. Kndi doktorum nst baglan ddi sanci acilma yok ama bu agrilar devm ederse erken dogum riskin var dedi dinlen dedi. Siz de doktorunuza gorunun mutlaka