Duygusrdl Merhaba arkadaşlar, anne yanı ahşap beşik kullanan veya alan var mı, memnun musunuz ? Ayrıca daha sonrası için katlanıp saklanma özelliğine sahip mi ?
Yarenelibol Duygusrdl aldm ben anne yanı beşiği katlanmıo parçalanıyor çokda güzel yatagımla uyumlu 🤗
Duygusrdl Yarenelibol benim de çok içime siniyor alma tarafıyım da parçalanıyor derken daha snra dan kaldırıp saklama gibi bir şansım var mı evim küçük olduğu için Fuzuli şeyler alamıyorum
Yarenelibol Duygusrdl evet eşim le parça parça dı aldığımızda kurduk yani parçalanabilenlrdden al yada park beşik eğer çok ufaksa