Kızlar ben kurtulamadım gebeliğin başından beri çok zor geçiriyorum son dönemde bitiren oldu mu bulantısını ya da arttı mı sanki artan daha çok 🥹 ben galiba doğuma kadar hep kusucam hep bulantı olucak artık işten de izin aldım çalışmıcam prilamı bırakmaya çalışıyorum yarın 3. Trimestere giriyorum