Kızlarım günaydın, 21nci haftama gireceğim doktoruma göre 22nci🌸 biz artık yavaştan alışverişe başladık, dün e bebek’e gittik maşallah o fiyatlar nedir öyle 🥲 indirimli olmasına rağmen 3bin tuttu alışverişimiz hem de öyle çok bir sey almadık hani ilk alışveriş oldugu icin ufaktan başlayalım büyükleri en sona bırakalım dedik 😅 Sonra baby me markasını gördüm deterjan bölümün de onun sadece leke çıkarıcısını merak ettim ve onu aldım, bu markayı kullanan varmı aranızda? Kullananlar memnun musunuz?♥️