Geçen hafta ikizlere hamile olduğunu öğrenmiştim biri 6 hafta biri 5 haftalıktı. 6 haftalık olanın kalp sesini duymuştuk 5 haftalık olan için bu hafta kontrole gelecektim yine . Kontrole geldim büyük bebek 7 hafta diğer küçük bebek 6 haftalık olmuştu artık . Ama yine de kesede göremedi doktor. 2 hafta daha bekleyecekmişiz. İçinde bebek de olabilir boş kese de olabilirmiş. Buna benzer bir şey yaşaan var mı