Karpuzcuk2 prematüre çok var öyle hayata tutunan bebekler,örnekler çok, Allahın katında her şey kolay, sakın moralinizi bozmayın,evt annesiniz eminim üzülmüssunuzdur ama kendinizi helak etmeyin,cunku onların sizin enerjinize ihtiyacları var, nede olsa göbekten bağlılar size ve sizi eminim hissediyorlar o yüzden güclu durunku güclu kalabilsinler güzel anneleri