Nurhayat65 Niye kilo almak istiyorsunuz ? 20 haftada 3 kilo normal zaten az yada çok değil ve bu durum kişiye göre değişiyor. Önemli olan bebeğin kilosu. Sizin kendinize aldığınız kilonun öyle bebeğe faydası olmuyor. Ben 26+4 üm 2 kilo aldım. Özellikle birşey yapmıyorum bunun için yapı meselesi bu elbette. Bebeğimin kilosu yerinde olduğu sürece daha çok değilde ne kadar kendime az kilo alsam o kadar iyi diye düşünüyorum. Doktorumda buna katılıyor. Siz kiloyu napcaksınız ?