Zanaaa Günaydın kızlar. Yaz tatilini ailemin yanında memlekette geçiriyorum 16 haftalık olduk ama çok hareketsizim 9 saat 10 saat telefonla uğraşıyorum sizce bu kadar telefona bağlı kalmak zarar verir mi bebeğime
tubik_ Zanaaa günaydın, 9-10 saat telefon değil bebek başta sizin için zararlı. Benim ekran sürem 4 saati bulunca hemen telefon detoksu uyguluyorum. Yürüyüş yapın, kitap okuyun farklı uğraşlar bulun bence hareketsizlik en kötü şey
bebegimmm60 Zanaaa bence verebilir normal bi yetişkin vücudu için bile 9 10 saat boyunca radyasyona maruz kalmak zararlı bence
Sanemhansu0 Maalesef ki evet verebilir radyasyon sonuçta özellikle karın bölgenizde çok tutmaya çalışmayın telefon tablet bilgisayar falan 🥰
Zanaaa Ahh memleketim yürüyüş yapılmayacak bir yer ev içinde aileme yardım ediyorum ama çok sıkılıyorum teşekkür ederim kızlar ben de daha dikkatli olmaya çalışacam