Salı günü randevum vardı şuan 37+2 yim NST de sancım çıkmıştı doktorum haftaya pazartesi günü değil de cuma günü NST için sen gel dedi saat 9 da randevum var çok gergin ve heyecanlıyım 28 Temmuz için de sezeryan günüm normalde ayy kızlarr çok heyecanlanıyorum🥰🥹