Kızlar merhaba 9+2 haftalık hamileyim yaklaşık 2-3 hafta önce başlayan bir kuyruk sokumu ağrım var neredeyse her gece oluyor bu ara çok şiddetli doktorum bebeği aşağıda taşıdığımı rahmiminde biraz geride olduğu için olduğunu söyledi bu ağrıların ama bazen çok dayanılmaz oluyor sizinde bu şekilde bir ağrınız oluyor mu? Oluyor ise neler yaptınız ya da kullandığınız bir ilaç var mı?