Annesininbali_06 Kızlar sorum üstte alttan muayene mi zor dogummu çok zordu parmağını köküne kadar sokuyor
Kayaozge Annesininbali_06 Bana göre ikisi de zor 😀 aslın da doktorun eli de fark ediyor ilk alttan kontrol eden doktorun elini hiç hissetmemiştim ama kendi doktorum kontrol etti kadın sonuna kadar itti elini canım çok yanmıştı valla
2oglusannesi Annesininbali_06 normal doğum yapmadım ama acikligima bakıldı öyle acı verici bisey değil de doktorum açılmayı hizlandirmak adına çat muayenesi esnasında biraz zorlayinca aşırı canım acımıştı ama elini çekince hemen geçti. Doğumda böyleymiş aslında.. Çocuk çıkana kadar sonrası rahat.. Emin olun Doğum sonrası önemli.. Sezaryen sonrasi bildiğin yatalaksnz sersem gibi.. Aylarca beklediginiz bebeginizi emziresiniz bile gelmiyor acıdan. 2 yıl oldu sezaryen olalı o anları anestezinin etkisinden hala hatirlayamiyorum tam olarak spinal olmama rağmen bide..
Mgdk 2oglusannesi yatalak mı😨 kişiden kişiye değişen bi şey birini överken diğerini gömmeyelim bence olacak olanların bunu okuması hoş değil.. sizinki öyle geçtği için üzgünüm
Annesininbali_06 Çok can yakiciydi afedersiniz popo deliğine kadar ittirdiler 39 haftadayim 2 defa alttan musayene oldum suyum geldi zannettim ama değilmiş meğer 2 defa alttan baktılar canımı yaktı acaba doğumda mi böyle
Annesininbali_06 Benim suanlik normal doğum olarak gözüküyor bebek kanala girmiş her an gelir dedi doktor
Annesininbali_06 Dün gece 3 TE hastanedeydim sancım çıktı nstde yatış önerdiler gözetim amaçlı kabul etmedim bugün tekrar kontrole gitcem suyum geldi dün ama ultrasonda suyun yeterli dediler
busrasndl Annesininbali_06 ben ilk bebegimi normal doğum ve doğumum biraz kötü geçti alttan muayene neyki o sancının yanında 😔Allah herkesin yardımcısı olsun