cokomilkkk Kızlar balık sevmiyorum yiyemiyorum, omega kullanmalımıyım , tavsiyeniz kullann varmı , kacıncı ayda kullanmaya başlamak gerekiyor beni aydınlatın lütfen 🥰
Kayaozge cokomilkkk Canım bende balık hiç sevmiyorum be yemiyordum doktoruma söyledim oda omega 3 verdi doğumuna kadar bunu kullan dedi altıncı ayımdan itibaren başladım doğuma kadar devam ettim istersen doktoruna sende sor sende başla çünkü doktorum dedi madem balık yemiyorsun bebek en azından burdan takviye aldın demişti
Anonim3447 cokomilkkk REGENESİS MAX kullanıyorum hem Omega hemde diğer vitaminler var içinde kötü de kokmuyor