Hanımlar aşırı ama adet sancısı gibi sancım var ve bebeğim hareket ettikçe rahime doğru sızlama acı hissediyorum şu an uzandım da korkuyla adet sancısı gibi oluyordu bende ağrı önceden sıkıntı yoktu da lavaboya gittim tam tuvaletten çıkacağım adet sancısı gibi sancı başladı aşırı başım dönüyor uykum vb kaçtı arada hafif rahime baskı ediyor sizce doğum başladı mi su ya da nişan gelmedi ama açılma vb mi oluyor aşırı telaş ettim ne olur cevap verin doktora gideyim mi?