Melis_tugba ben 20 haftalkken enfeksiyondan ve bobrek agrisindan gece acile gittim.kustugumun haddi hesabi yok.bildigin bardak bardk kan kustum..nerdeyse mide kanamasi gecirecektim.sandim ki midem cikti agzimdan.Rabbim bi daha yasatmasn cok kotuydu..azicik olunca sorun degil.