1prensesannesi_ Kızlar şuan aşırı ateşim var boğaz ağrısı ve kulak ağrısı da var 34+1 haftalık hamileyim ne yapmam lazım internette bebeğe zarar verir yazıyor korktum açıkçası lütfen yardım edin
PamushVeAnnesi 1prensesannesi_ ilk aylarin olsaydı zarar verirdi kuzum ama korkma. Yinede ateş iyi değil düşürmeye bak. Sarımsak yut antibiyotik özelliği var. Enfeksiyonu dağıtmaya bak. Geçmiş olsun
zeynozey 1prensesannesi_ aşırı ateş kaç kız? Bol su iç şuan, vücutta su olmayınca ateş yükselir. Su içmek ateşi düşürür. Şuan duş almak fayda vermez. Bebişede bişey olmaz Allahın izniyle 🤲🏻 ateş düşmeye başlayıp terleme başlayınca duşa gir vucuttaki zehri at 🥰
elif-asil 1prensesannesi_ geçmiş olsun ama ateş iç organlardan gelen bişey ateş olduğunda duş önerilmiyor havale geçirilmeye sebeb içten gelen ateşi soğutmaya çalılarak şok etkisi yaratılıyor doğru bilinen yanlşlardn. Bence hastaneye gidin direk
zeynozey 1prensesannesi_ Korkma tatlış, vücutta yapması gerekeni biliyor. Ateşi arttırdıysa temizlik var içerde demektir. enfeksiyondan olabilir, yediğin bişeyden olabilir. Bol su al dinlen şuan🤲🏻 için rahat etmezse hastahaneye git 💐
Mutlulukkk 1prensesannesi_ bence acile gidin ne olur ne olmazz 🙄🙄 hamile olmasaniz bile gidin derdim 39cok cnku. E bide hamilesinz. Bence direkt koşun.