Veybil İnsallah ikimizde hayirli haberler aliriz canim ya bende seni cok merak ediyorum..ama sakinliğini koru olur mu. Beklemek yorucu ve yıpratıcı evet insan kurup duruyo ama beklemekten sabretmekten dua etmekten başka yapacak biseyimiz yok ikimizinde. Rabbimden hayırlısını dileyip bekleyecegiz