gokcesgoktas Kızlar bugün hareket etti belirli saatlerde ama genelde sakindi normal mi bir gün çok hareketli olupta 2 gün relax geçmesi 🥹
1prensesannesi_ gokcesgoktas bu zamanlarda oluyor canım ama yine de içinin rahat etmesi için bı doktora git ☺️
cancel_ gokcesgoktas bende tam böyle bi post açıyordum aynı haftadayız canım bide benim karnım da hafif sancı var sert gibi de acaba normal mi diye 2 gündür düşünüyorum
gokcesgoktas cancel_ o normal kuzum rahim büyüdükçe bebiş yer açtıkça sertleşme yapıyor bende de öyle oluyor her hafta başı genelde tepki verdi minnoşum yatınca 🥹
cancel_ gokcesgoktas ilk olunca sanırım insan deneyimleyerek alışıyor bişeylere haliyle tedirginde oluyor teşekkür ederim 💜🥰
gokcesgoktas cancel_ bende çok korkuyordum benim de ilk bebiş ama baktım her hafta başı oluyor böyle sancı da giriyor hafif semsert oluyor sabaha geçiyor haaa dedim yer büyüyor 🥹🌸 Sağlıkla gelsin minnoşlarımız