Kızlar 11 gün önce korunmasız iliski ardından ella kullandım adet günüm bu cumartesi (normalde geç oluyorum) 2 gün önce kahverengi akintim olunca ben adet gorucem sandım ama kırmızı veya koyu kana dönüşmedi arada kahverengi lekelenme sonra kahverengi akıntı şeklinde devam ediyor 2 gün oldu idrar testi yaptım negatif çıktı kan testi verdim gebelik için negatif çıktı erken mi test verdim elladan kaynaklı mi oldu ara kanama mi oluyo anlayamadım tecrübesi olan yazabilirmi