Bende 2.de aldım. 2.yı 6 aylıkken aldım baya şişti karnım. Anı frende yavş yaptırdılar, ılkınde hıc yaptırmamıştıda. Ilkde paralelden kaldım , ama bana zaten kendı dıreksıyon hocam bı noktayı soylemeyı unutmuş . Son verılen derste kaldıktan sonra yani o kısmı soyleyınce geçtim. 😅