Kızlar 39+1im 37. Haftamda beyaz renkte yaklaşık bi avuç kadar sümüksü nişan gelmişti bugunda doktor çatı muaynesi yaptı ve 2 cm açıklık olduğunu söyledi hafif hafif sancım var belimde sizce çatı muaynesinden mi bu yoksa nişan gelmesinden mi doktora gitmelimiyim sizce yarın gideceğim normalde ama sizce hemen mi gideyim yarın mı başına gelen oldu mu doktor pazartesi suni verelim dedi açılman devam etmezse pazartesiye kadar dedi size neden dolayı leke geldi