Cansuce Ütüyle azıcık değdi karnıma göbek deliğimin biraz altına 25 haftalık bepanthol sürdüm ama içim hiç rahat değil birşey olur mu
Deletedmom0071 Bebeğe bir şey olur mu diye soruyorsanız tabi ki olmaz kaç kat derinde korunuyor bebek. Deri de kısa zamanda iyileşir merak etmeyin ☺️