handenur52 ben ne yazık ki hamileyken antibiyotik kullanmışım, hamileliğimi bilmiyordum ama çok şükür bir sorun olmamıştı, hamileyken tekrar oldum o zaman da yine antibiyotik verdi çünkü çok ilerlemişti mecburuz dedi fakat hamilelere uygun demişti, 2 kere de tek kullanımlık su ile karıştırılan içmiştim