papatya_01 Kızlar bugün ilk tetenozumu oldum sabah. Akşam yani yeni yeni heryerim ağrımaya başladı çok üşüyorum ve midem bulanıyo aşı çarpar mı yoksa ben mi üşüttüm
Gldekpnci papatya_01 2. Dozu geçende oldum ve bitti çok şükür bende kol ağrısı halsizlik uyku hali ve ateş yaptı 2 gün snra geçti