Senbenimmucizem bebekler toplanıyor gibi sertleşmeler sürekli oluyor ama geçiyor sonra daha çok ayakta kaldığım zamanlar oluyor benim. Bir de ben artık sürekli uzanıyorum sol tarafıma sol sağ karışık bazen yani artık daha çok uzanmaya dinlenmeye çalışıyorum yormamaya çalışıyorum kendimi. Siz de öyle yapın kendinizi yormakta en büyük etken doktorum öyle söylemişti. Bir de magnezyum kullanıyorum. Yarın da kontrolüm var bakalım son durum ne Allahın izniyle her şey yolunda çıkar inşallah