aysee-yakupp01 28.haftadan sonra sola yatmak gerekiyor. Yoksa bebeğe besin giden bir damarın üstüne ağırlık binmiş oluyormuş. Aynı şekilde pozisyonu çok bozmadan doğrulamakta fayda var, kordon dolanmaması için. Ben sol işini 2.gebelikte çok abarttım, genital varis oldu, ağrı yapıyordu artık. 2.de son aylarda oturarak uyuduğum da çok oldu. 3.de önce oturarak uykumun tam gelmesini bekledim, başımda yastık tabii ki, sonra sola yattım. Bacaklarınızın arasına yastık koyun. Bebeğin altına da yastık koyun, ay şeklinde göbeği destekleyen yastıklar var. Varsa bir tane de kucaklamalık yastık.. Aslında özel yapımları var bunların, ben kendim diktim. Ve günlük hayatta hareketli olmak gerekli.