Kızlar muhtemelen karnım büyüdüğü için karnımın üstü ağrıyor mide ağrısı gibi ama belli yani göbek büyüyor. 26.haftadayım şuan 2 aydır 2 3 haftada bir bu oluyor. Benim gibi yaşayan vsr mı? Sıcaktada hiç çekilmiyor zor nefes alıyorum çaresi falan varsa söyler misiniz?