cansutekgul bana doktorum her gün mutlaka yumurtanı ye demişti. Düzenli olarak kahvaltıda tüketiyorum. Kaşarlı, peynirli, mantarlı, salçalı vs değiştirerek. Meyvemi ve cevizimi eksik etmiyorum. Muzlu süt yada meyveli yoğurt tüketmeye çalışıyorum. Beyaz ekmekten ziyade kepekli yada tam tahıllı yiyorum. Canım isteyince de dışarıdan pizza , hamburger, döner yiyorum çok sık olmamak kaydıyla 😁