mrssari34 Kafam çok karışık sizlerden fikir alayım dedim Bir kız bebeğim olacak ve ismine karar veremedim
01180322 mrssari34 benimde kızım oluyormuş 🌸 eşim ya Asmin yada annemin adını koyiyim diyo, benimde kulağıma doğa asena , İkra gibi isimler hoş geliyor. Bı karmaşa içindeyiz
simaymasalim mrssari34 kızımın ismi Simay Masal 🌸 bir kızım daha olursa Dilay Öykü 🌸 koymayı düşünüyorum ama Beren Aden Yüsra Beril Mısra Elisa Arven Arden Liva Bunlarda hoş geliyor 🌸
Merve6666 mrssari34 ben ilk kızuma yazel lira koydum 1 yaşına gırdıcek 10 gün sonra 45 gün sonra da ikinci kızımı dogurcam ınsallah oda hüma sare koyucaz
mrssari34 01180322 bende ikra asena yı çok beğeniyorum ama şuanlık güneş ve Asya ismide hoşumuza gidiyor
e_blue_sky_a 01180322 Asena olmaz senin eşin Kürt değil miydi annesinin adını koysun daha iyi gelin :))
01180322 mrssari34 bizde düşündük daha doğrusu ben çok beğeniyorum iki ismi de. Ortak karar verelim diyoruz da işin içinden çıkamıyoruz. Güneş ve Asya’da çok hoş bu arada.
mrssari34 simaymasalim Allah bağışlasın ❤️ Bende Güneş Liva ikisi bir arada Ve ya Asya diye düşündüm ama farklı seçenekse olsun istiyorum
01180322 e_blue_sky_a 😅eşim Kürt. Annesinin isminden vazgeçsin Asmin koysun 😁sebebini bilsenz hak verirsiniz😅
Anonim3447 mrssari34 biz Allah nasip ederse Zehra koyacağız kızımıza ama İnci de güzel zarif bir isim