masall123 Damla2547 kısmetse ben yapıcam. Ama kuzenim, kuzenlerimin eşi onlar hep orda yaptı memnun kaldılar hastaneden 🤗
masall123 Damla2547 35+2. Şuan iki doktor tarafından takipliyim. Ziya Çetin kendi kliniği var anlaşmalı hastanesi çekirge doruk. Yıldırım doruktada Reşat Şaya var.
Damla2547 masall123 anladım az kalmış sizinde bende 33+1 im doğum yapan tanıdıklarıniz memnun mu hastane ve hemşirelerden eşler doğuma alınmış mi
masall123 Damla2547 eşleri yanında girmemişti ama şuan girebilir mi bilmiyorum sormadım. Memnunlardi hastaneden hemşirelerden