1prensesannesi_ Elitopatra25 evet canım ama bana göre zaman geçmiyor bı an önce kavuşmak için galiba sağlıkla kucağımıza alırız inşallah ☺️🤲🏻
denzkara Elitopatra25 ilki suni sancıyla oldu 40+1 de suni sancıyı yattığım yerde çekmek zorunda kaldım o zordu doğumda zorlanmadım 🙂