tun_gok1 Arkadaşlar 38+5 olduk ama hiç bir sancı açılma vs. Yok hiç geleceğini hissetmiyorum karnım hala yukarda duruyor. Ama doktor doğum kanalına yaklaşmış pozisyon almış diyor. İlk gebelik diye ben mi hissetmiyorum acaba. Aynı durumda olan varmı?
Cigdembebisim1 tun_gok1 yok cnm bnm de ayni 39+2 deyim bnde kasılmalar oluyor ama düzenli değil ikinci gebeliğim ve karnım da hiç inmemiş dedigin gibi posizyon almış ama gelmiyor 😪
Lale-gul tun_gok1 bu sıra doğumu yaklaşan herkes bu durumda galiba. Bende 38+3teyim. Hala bir belirti yok. Sicaklardan mi böyle olduk yoksa çok mu kafa yordugumuz için mi bir belirti yok. Gerçi daha vakitte var ama.
Rabiaddkglu06 tun_gok1 Al bendende o kadar ayniniz gün olarak benim oğlumun da gelmeye niyeti yok daha inşallah haftaya yine aynı şekilde devam etmez gerçekten son günler hiç geçmiyor sıcakta bir an önce sağ sağlım gelsinler inşallah.
Nurbanu5461 Bende 38+1 yer silmekten tut yürüyüş ananas hurma ne ararsan yiyorum sancım olsun açılmam olsun diye ama ne sancı ne birşey var sıcaktan her yerim ödem oldu 🥲
Yagmurmeric Lale-gul hahah herkes yaz sıcağından bunalmış olacak ki bir an önce doğurmak istiyor. Bende post açtım da bununla ilgili ondan bahsediyorum arkadaslar 😁 @tun_gok1