Hatice-6363 Kızlar miydem çok yanıyor siz nasıl başa çıkıyorsunuz uyuyamıyorum 🔥 havada sıcak nefes alamıyorum 🤦♀️
TuqbaArslan Hatice-6363 az once bende mide yanmasıyla ilgili post actim🙈🙈 Yanıyor hemde öyle böyle değill🥺
34Meltem12 Hatice-6363 Canım sade soda ve Gaviscon doktorunla görüşüp uygun görürse kullan bence hayatımı kurtaran 2 şey 😄🫶
Adapte34 ebrunasrullahylmz12211221 ben 30 haftalığım bende yaşamadım bebek ters ve aşağıda ondan galiba
Hatice-6363 ebrunasrullahylmz12211221 Normalde miydem hassa yediklerim galiba dokunuyor özel likle geceri
_brcu88_ ebrunasrullahylmz12211221 bende yaşamadım canım ❣️ herkesin hamileliği bünyesi farklı bence ondan kaynaklı
Feyzanur09 Küçük fincanda ılık süt içip sol tarafıma yatıyorum bende çok işe yarıyo umarım sizde de yarar:)
irem7 Adapte34 pek alakası yok benim bebeğim de hep baş aşağı pozisyondaydı ama 20. Haftadan beri asla geçmeyen geceleri de uyutmayan yanmalarım var. Şuan 38 haftalık durum hala aynı. Dört gözle doğumu bekliyorum
ElaytA Hatice-6363 doktoruma sordum maden suyu ve günde 4 tane rennie tablet yutabilirsin dedi. Şu an çok iyiyim sukur