Seyo64 anladım bebeğim asla ayıp olmaz neden ayıp olsun❤️ İlk gebeliğinde olduğu gibi yine olabilir bence. Bir arkadaşımda da aynısı oldu, Vajinusmus , ilişkiye giremediğinden bahsederdi hatta doktora gidip uygulamalar yaptırmıştı vajinasına. Ama nasıl olduysa hamile kaldı kendisi bile şaşırmıştı