Ebruuugunes bende ilk oğlumda gülnur hocaya gittim gerçekten çok iyiydi erken doğum yapmama rağmen bebeğimi sağlıklı aldım daha önceden her ihtimali değerlendirip ciğer geliştiricisini yapmıştı şimdi Ahmet hocaya gidiyorum çok memnunum şanmete asla gitmem oradaki davaların haddi hesabı yok bi sürü tanıdığım sezeryan sonrası 2. Defa ameliyata gitmek zorunda kaldı korkumdan önünden dahi geçmiyorum